Konto Amazon zablokowane? 4 Rozwiązania
5 min read
Jeśli Twoje konto Amazon jest zablokowane, nie będziesz mógł dokonać zakupów. Przywróć swój dostęp do Amazona, korzystając z kroków zawartych w tym poradniku.
Amazon jest jedną z największych firm na świecie, co niestety czyni ją celem dla elementów przestępczych. Firma robi wszystko, co może, aby spróbować ograniczyć oszustwa. Niestety, oznacza to, że możesz odkryć, że twoje konto Amazon jest zablokowane, nawet jeśli nie używałeś go do niczego innego niż legalne zakupy.
Jeśli skontaktujesz się z Amazonem, firma powinna być w stanie odblokować twoje konto dla ciebie. Oto kilka rzeczy do wypróbowania, jeśli masz zablokowane konto Amazon.
Dlaczego moje konto Amazon jest zablokowane?
Istnieje kilka powodów, dla których Amazon może tymczasowo zablokować Twoje konto. Zazwyczaj dzieje się to w celu ograniczenia oszustw lub nieautoryzowanych transakcji. Jeśli Amazon wykryje podejrzane działania na Państwa koncie, może je zablokować, aby zapewnić Państwu ochronę. Rodzaje działań, które mogą doprowadzić do blokady konta Amazon obejmują:
- Nowe konto dokonujące niezwykle dużej liczby zamówień.
- Duża liczba zwracanych produktów.
- Fałszywe informacje są używane na koncie, takie jak fałszywe nazwisko lub adres rozliczeniowy.
- Nietypowe użycie kart upominkowych na koncie.
- Używanie konta z różnych adresów IP.
Jak naprawić problemy z blokadą konta Amazon
Dobrą wiadomością jest to, że jeśli twoje konto Amazon zostało zablokowane, powinieneś być w stanie uzyskać jego odblokowanie ponownie, kontaktując się z Amazonem. Istnieje kilka sposobów, w jaki możesz to zrobić.
1. Skontaktuj się z Amazonem przez czat
Możesz skontaktować się z obsługą klienta Amazon bezpośrednio za pomocą usługi czatu na żywo. Istnieje kilka sposobów na uzyskanie dostępu do czatu na żywo, ale poniższe kroki są jednym z najszybszych sposobów rozpoczęcia czatu. Aby skontaktować się z Amazonem za pośrednictwem czatu na żywo:
Zaloguj się na swoje konto Amazon. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do swojego obecnego konta, utwórz nowe z innym adresem e-mail.
Kliknij małą strzałkę obok Accounts & Lists.
Na końcu listy opcji kliknij Customer Service.
Wybierz Coś innego.
Kliknij I Need More Help.
Kliknij Start Chatting Now.
Wyjaśnij, że na twoim koncie Amazon jest blokada. Podaj wszelkie wymagane szczegóły weryfikacji. Dostarczyć wszelkie wymagane dokumenty. Obsługa klienta oceni Twoją sprawę. Jeśli wszystko jest w porządku, powinieneś mieć swoje konto odblokowane w ciągu kilku dni lub nawet tego samego dnia w niektórych przypadkach.
2. Zadzwoń do Amazon po pomoc
Jeśli wolisz porozmawiać z kimś osobiście, możesz zadzwonić do obsługi klienta Amazon. Przyjrzą się oni Twojemu kontu i poinformują Cię, co musisz zrobić, aby usunąć blokadę. Aby zadzwonić do Amazon po pomoc:
Zaloguj się na swoje konto Amazon. Jeśli nie możesz się zalogować, utwórz nowe i tymczasowe konto, aby porozmawiać z firmą Amazon.
Kliknij strzałkę obok Accounts & Lists. Wybierz Customer Service.
Kliknij Something Else.
Wybierz opcję I Need More Help.
Poproś o rozmowę, klikając Request Call Now.
Wprowadź swój numer telefonu i kliknij Call Me Now.
Obsługa klienta Amazon zadzwoni na podany numer.
Wyjaśnij, że Twoje konto Amazon zostało zablokowane.
Podaj wszelkie szczegóły weryfikacji wymagane do udowodnienia, że jest to Twoje konto. Dostarcz wszelkie wymagane informacje.
Ocenią Twoją sprawę i jeśli wszystko jest w porządku, odblokują Twoje konto dla Ciebie.
Może to nastąpić w ciągu kilku godzin, ale może to potrwać kilka dni.
3. Email Amazon
Amazon nie ułatwia Ci kontaktu z nimi poprzez email. Jeśli próbowałeś powyższych metod, zauważysz, że nie ma opcji e-mail na stronie obsługi klienta.
Jednak nadal możesz rozwiązać problem za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli taka jest Twoja preferencja.
Aby skontaktować się z Amazonem przez e-mail:
Po pierwsze, sprawdź swoje konto e-mail, które jest zarejestrowane w Amazon.
Musisz sprawdzić, czy otrzymałeś od nich wiadomość o zablokowaniu konta.
Jeśli tak, powinieneś być w stanie odpowiedzieć na ten e-mail, aby się z nimi skontaktować.
Przed odpowiedzią na nią lub kliknięciem jakichkolwiek linków upewnij się, że e-mail pochodzi od firmy Amazon.
Wiadomości phishingowe mogą często wyglądać jak wiadomości od firmy Amazon.
Jeśli nie masz żadnych wiadomości od firmy Amazon, na które mógłbyś odpowiedzieć, spróbuj wysłać wiadomość na adres cs-reply@amazon. com.
Zawrzyj w nim informacje o blokadzie konta Amazon.
Na odpowiedź może trzeba będzie poczekać do dwóch dni. Niestety, e-mail jest zdecydowanie najwolniejszą opcją kontaktu z Amazonem, jeśli twoje konto jest zablokowane.
4. Wyślij dokumenty bezpośrednio do Amazin
Jeśli możesz zalogować się na swoje konto, ale nie możesz dokonać zakupów, ponieważ twoje konto jest zablokowane, to możesz być w stanie wysłać dokumentację pomocniczą bezpośrednio do Amazon. To pomoże Ci uzyskać ponowne odblokowanie konta. Aby przesłać dokumenty potwierdzające do Amazon:
Zaloguj się na swoje konto Amazon, jeśli możesz.
Dodaj cokolwiek do koszyka i spróbuj dokonać zakupu.
Powinieneś zobaczyć komunikat informujący, że Twoje konto jest w stanie wstrzymania.
Wypełnij szczegóły, w tym swoje pełne imię i nazwisko, kraj, adres rozliczeniowy i numer telefonu.
Dołącz dokumentację potwierdzającą żądanie.
Może to być wyciąg z rachunku dla karty płatniczej lub dowód zakupu karty podarunkowej.
Prześlij informacje.
Amazon skontaktuje się z Tobą i zniesie ograniczenie lub poprosi o dalsze szczegóły.
Zmiana ustawień Amazon
Jeśli masz zablokowane konto Amazon, jedna z powyższych poprawek, miejmy nadzieję, rozwiąże Twoje problemy. Masz inne wskazówki, którymi możesz się podzielić, aby pomóc odblokować konto Amazon? Nie krępuj się i daj nam znać w komentarzach poniżej. Po odblokowaniu konta Amazon, zmień swoje ustawienia, aby lepiej pasowały do Twoich potrzeb. Na przykład, jeśli chcesz zmienić adres wysyłki, jest to proste do zrobienia. Możesz również chcieć udostępnić listę życzeń Amazon ze swojego konta, aby przyjaciele i rodzina wiedzieli, co dostaniesz na następne urodziny. Trudno jest znaleźć złożone zamówienie? Zawsze możesz zarchiwizować swoje stare zamówienia Amazon. Jest to świetny sposób na ukrycie zakupów, jeśli dzielisz swoje konto z kimś innym.